Webinar Hoe je een klacht omzet in hernieuwd vertrouwen van de klant

  •   29 oktober 2019 11:00 - 11:30

Registreer

Omschrijving

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met product- of dienstverbetering. Door een goede klachtafhandeling win je het vertrouwen van de klant en krijgt je organisatie een betere reputatie. Daarnaast is het behouden van een klant een stuk goedkoper dan het werven van een nieuwe. Wat zijn de drie belangrijkste manieren waarop je een klagende klant omzet in een tevreden klant?

Dit webinar is belangrijk voor mensen die op dagelijkse basis te maken hebben met het afhandelen van klachten, maar ook voor personen die niet elke dag hiermee te maken krijgen en wel willen leren hoe op een goede manier met klachten om te gaan.

 

Inhoudsopgave

  • Leer de belangrijkste inzichten van ervaren afhandelaars van klachten.
  • Wat een klagende klant niet zegt over zichzelf, maar je wel tussen de regels door kunt lezen: zo krijg je iedere klant van een ‘nee’ naar een ‘ja’.
  • De kracht van emoties benutten. Alles wat je aandacht geeft, groeit.
  • Hoe werkt dit principe bij klachtafhandeling?
  • Drie belangrijke voorwaarden voor succesvolle opvolging.

Registreer