Webinar Timemanagement in het nieuwe normaal!

Een verdeling van tijd tussen werken op kantoor en thuis
8 juni 2022 11:00 - 11:30 u

Registreer

Omschrijving

We moesten 2 jaar geleden allemaal wennen aan het volledige thuiswerken. Hoewel we nu weer een keuze hebben, lijkt het er wel op: gedeeltelijk thuiswerken is here to stay. Wat is jouw voorkeur en hoe kan jij je draai vinden in het nieuwe normaal?
 

Waar gaat het over?

Bij zowel thuis- als kantoor werken, kun je op andere dingen letten als het gaat om timemanagement. Zo raak je op kantoor misschien sneller afgeleid en raak je thuis moe van de hoeveelheid online meetings. Een kleine greep uit voorbeelden van de afgelopen tijd. Tijdens dit webinar van 30 minuten komen de volgende punten aan bod:

  • Intro: wat is timemanagement en nulmeting
  • Verschillen thuis vs kantoor: waar herken jij je in en wat kan je hiermee?
  • Tip voor thuiswerken: grenzen aangeven voor meetings en mail
     

Waarom kan ik dit webinar écht niet missen?
Dus, heb jij moeite met de keuze: wanneer liever thuis of op kantoor? Moet jij weer schakelen? Het thuiswerken nog niet helemaal onder de knie? In dit webinar is er ruimte voor jouw inbreng en vragen. Maak de balans op en vindt meer rust in werken in het nieuwe normaal!

Inhoudsopgave

  • Introductie
  • Verschillen thuis vs. kantoor
  • Tip voor thuiswerken

Registreer